دانش آموختگان

در حال بارگذاری

ورود اعضا

نام کاربری:   
رمز عبور :   
● اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خبرها

سایت کانونخبرهای کانوندانشگاه تهران
 
1397/01/25

مسابقات طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس

 با گسترش ابزارهای فناوری و ارتباطات، قدرت و دانش مشتریان در خصوص کالا و برندها افزایش یافته است، دیگر نمی توان به راحتی در مقابل مشتریان قرار گرفت. خلاقیت و برنامه ریزی تنها راه برای افزایش آگاهی از برند و دیده شدن در شرایط کنونی بازارهای رقابتی می باشد. در مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» به دنبال رسیدن به بهترین و کارآمدترین ایده ها برای برندینگ و بازاریابیِ محصولات روغن های بنزینی نفت پارس هستیم.

هر تیم در گروه های دو الی 4 نفره می تواند در مسابقه شرکت نماید و ایده ها و پیشنهادات خود را به همراه ویدئوی چهار دقیقه ای شامل معرفی اعضای تیم و خلاصه ای از طرح به سامانه پرابلم ارسال نماید.
این مسابقه در دو مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول که تا 10 خرداد ماه می باشد، تیم ها ایده های خود را در قالب یک فایل پاورپوینت ارسال خواهند کرد. سپس تیم داوری که متشکل از برترین های حوزه مارکتینگ و برندینگ در ایران می باشد، ایده ها را بررسی کرده و تیم های راه‌یافته به مرحله دوم تا تاریخ 22 خرداد اعلام خواهد شد. در ابتدای مرحله ی دوم، کمپی برگزار خواهد شد تا تیم های راه‌یافته به مرحله دوم بتوانند با حضور منتورهای مختلف ایده های خود را تکمیل نمایند. سپس تیم ها یک هفته زمان دارند تا ایده ی خود را نهایی کنند و تا در تاریخ 14 تیر ماه در حضور داوران به ارائه ی ایده ی خود بپردازند. تیم برتر در پایان رویداد و پس از ارائه ی تمام تیم ها اعلام خواهد شد.

 

تعداد مشاهده:  428
 
 
نظرات
 
نام:    
ایمیل:      
وب سایت:    
نظر:    
ایمیل من نمایان باشد 
 
  
 

كليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به كانون دانش آموختگان مديريت دانشگاه تهران مي‌باشد.

طراحی و اجرا: شرکت مهندسی آتیه پرداز